zondag 30 juli 2017

Frankrijk: Een nieuwe gids voor musea en ander cultureel erfgoed

Een nieuwe gids voor musea en ander cultureel erfgoed
Iedereen kent wel het rijke historische en culturele erfgoed van Autun. De directie van 'des musées et du patrimoine', onder leiding van Agathe Legros wil meer bekendheid geven aan de activiteiten die verband houden met het erfgoed van Autun. "Tot nu toe hadden we geen echt programma, behalve 'Sortir en Autunois' of 'le Guide de […] Het bericht Een nieuwe gids voor musea en ander cultureel erfgoed verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

"Les amis du vieux château" in Moulins-Engilbert
Beleef op zondag 7 augustus een middeleeuwse dag in Moulins-Engilbert Op zondag 7 augustus vanaf 10 uur tot en met het banket in de avond organiseert de vereniging "Les amis du vieux château" voor alle leeftijden voor de 5de keer een middeleeuws festival rond het "oude kasteel" in het hart van het dorp Moulins-Engilbert. Naast […] Het bericht "Les amis du vieux château" in Moulins-Engilbert verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

Beveiligd: Wat doen we extra voor nummer 50?
Er is geen samenvatting, omdat dit een beveiligd bericht is. Het bericht Beveiligd: Wat doen we extra voor nummer 50? verscheen eerst op Bourgondische Zaken.