maandag 21 augustus 2017

Koning opent recreatieve vaarroute de Blauwe As

Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander opent vrijdagmiddag 15 september de Blauwe As, de nieuwe recreatieve vaarroute door Assen. De Blauwe As bestaat uit 3 kilometer vaartraject voor pleziervaart. De route is ontstaan door verschillende waterpartijen te verbinden, waarbij twee sluizen zijn aangelegd en 6 beweegbare bruggen zijn gebouwd.

Koning bij viering 50-jarig jubileum Koppert Biological Systems
Zijne Majesteit de Koning is donderdagochtend 14 september aanwezig bij de viering van het 50-jarig jubileum van Koppert Biological Systems in Berkel en Rodenrijs. De onderneming richt zich op biologische gewasbescherming en verduurzaming van teelt. Ter gelegenheid van het jubileum opent de Koning het nieuw ontwikkelde 'Experience Centre'.

Mededeling RVD namens Koningin Máxima en Koning Willem-Alexander: dankbetuiging
'Graag willen wij onze oprechte dank betuigen voor de vele blijken van medeleven, die wij mochten ontvangen na het overlijden van mijn vader, schoonvader en de grootvader van onze kinderen. Met uw medeleven bent u ons tot grote steun geweest.' Koningin Máxima en Koning Willem-Alexander