vrijdag 11 augustus 2017

Koning opent vernieuwd Huis der Provincie Gelderland

Zijne Majesteit de Koning opent op woensdagmiddag 20 september, samen met Commissaris van de Koning in Gelderland Clemens Cornielje, het vernieuwde Huis der Provincie in Arnhem. Het vernieuwde provinciehuis verbindt de nieuwbouw met het gerenoveerde monumentale pand van de provincie.

Mededeling RVD namens Koningin Máxima en Koning Willem-Alexander: Jorge Horacio Zorreguieta overleden
Hare Majesteit Koningin Máxima en Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander delen met groot verdriet mede dat de heer Jorge Horacio Zorreguieta, de vader van Koningin Máxima, op 8 augustus 2017 in Buenos Aires op 89-jarige leeftijd is overleden. De heer Zorreguieta leed sinds lange tijd aan een vorm van non-Hodgkin lymfoom.

Prinses Beatrix opent nieuw kantoor ontwikkelingsorganisatie Simavi Amsterdam
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden opent vrijdagmiddag 22 september het nieuwe kantoor van Simavi in Amsterdam. Na negentig jaar in Haarlem te zijn gevestigd, keert de ontwikkelingsorganisatie terug naar de stad waar zij in 1925 werd opgericht.