maandag 7 augustus 2017

Ons Oranje! De huldiging in Utrecht: wie, wat, waar en wanneer?

Lieke Martens in de voetsporen van Europese iconen
Lieke Martens is zondag na de EK-finale uitgeroepen tot beste speelster van het toernooi. De 24-jarige aanvaller van Oranje komt daarmee in een illuster rijtje met grootheden uit het internationale vrouwenvoetbal te staan.

Vijf OranjeLeeuwinnen in 'Elftal van het EK'
Vijf speelsters van de kersverse Europees kampioen zijn opgenomen in het 'Elftal van het EK'. De 'technical observers' van UEFA kozen Sari van Veenendaal (doel), Anouk Dekker (verdediging) en de middenvelders Sherida Spitse, Jackie Groenen en Lieke Martens in het team met de beste speelsters van het EK.

The Day After: hoe zijn onze Leeuwinnen ontwaakt?
Na een onvergetelijke finale, een feestelijke avond en een korte nacht werden de speelsters van het Nederlands vrouwenelftal vanochtend wakker als de nieuwe Europees kampioen. Hoe voelt dat?

De huldiging in Utrecht: wie, wat en waar?
Utrecht maakt zich op voor een prachtig eerbetoon aan onze OranjeLeeuwinnen. De huldiging van de kersvers Europees kampioen vindt vanmiddag en vanavond plaats in Park Lepelenburg in de Utrechtse binnenstad.

De huldiging in Utrecht: wie, wat, waar en wanneer?