woensdag 16 augustus 2017

Ons Oranje! Droom van Vrouwen onder 19 steeds realistischer

Droom van Vrouwen onder 19 steeds realistischer
"De EK-winst van de OranjeLeeuwinnen was een enorme motivatie voor ons om ook voor de EK-titel te gaan. We realiseren ons nu dat het kan" , aldus aanvoerder Kay-Lee de Sanders in Belfast. Donderdag speelt ze met Vrouwen onder 19 in het grootste stadion van het land de halve finale tegen Spanje. "We gaan alles geven en willen vlammen."

Van de Beek en Van Persie in voorlopige selectie Oranje
Bondscoach Dick Advocaat heeft Ajax-middenvelder Donny van de Beek en Fenerbahçe-aanvaller Robin van Persie opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Oranje speelt op 31 augustus de belangrijke WK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Frankrijk. Drie dagen later staat in de Amsterdam Arena het duel met Bulgarije op het programma.

Voorlopige selectie Jong Oranje voor duels tegen Engeland en Schotland
Jong Oranje-coach Art Langeler heeft de voorlopige selectie voor de aankomende kwalificatieduels tegen Engeland en Schotland bekendgemaakt. Met deze voorselectie kiest Langeler voor een generatie spelers die geboren zijn op of na 1 januari 1996.