donderdag 14 september 2017

HIK Zeildag 1/10 en Golftoernooi 8/10

Beste HIK'er,

Hoewel we het verenigingsjaar officieel nog gaan openen tijdens de Terugkombarbecue op zondag  24 september (heb je je al opgegeven? Word of blijf je lid en betaal je voor 20 september je contributie voor dit jaar, dan is de barbecue gratis!), draait de Evenementencommissie al op volle toeren. We hebben dan ook meteen een aantal leuke activiteiten waar je je al voor op kunt geven en die we graag even onder jullie aandacht brengen. Hieronder vind je meer informatie.

HIK Zeildag 1 oktober
De zeildag in april is enthousiast ontvangen, dus toen we de mogelijkheid kregen om 1 oktober de Naivasha Yacht Club opnieuw exclusief tot onze beschikking te hebben, was het snel duidelijk. Mooie datum voor een nieuwe HIK Zeildag!

Een hele dag lekker zeilen en zwemmen. Of lekker luieren op het terras, op de veranda of aan een van de picknicktafels. Of je nu een ervaren zeiler bent, ooit een lesje hebt gevolgd of nog nooit in een zeilboot hebt gezeten, er is voor elk wat wils. Er zijn verschillende typen boten beschikbaar.

Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kun je één uur zeilen. Heb je interesse in een zeilles? Geef dit dan even aan op het online inschrijfformulier. Bij voldoende belangstelling zijn er zeilinstructeurs beschikbaar. Hou er rekening mee dat hier wel extra kosten aan zijn verbonden.

De zeildag is van 10.00 tot 15.00 uur en de kosten voor deze dag zijn:
HIK-leden Kshs 1,250 per volwassene en Kshs 750 t/m 16 jaar.
Niet leden Kshs 2,000 per volwassene en Kshs 1,500 t/m 16 jaar.
Kinderen onder 5 jaar zijn gratis.

Deze kosten zijn inclusief entree voor het eiland waar de Naivasha Yacht Club op ligt, vervoer per veerboot, gebruik van alle faciliteiten, water en thee, gebruik van Lasers, Fire Balls en een GB14 (inclusief bemanning).

Ben je enthousiast geworden en wil je er graag bij zijn? Geef je dan voor 22 september op door het inschrijvingsformulier in te vullen.

HIK Golftoernooi 8 oktober
Op 8 oktober kun je meedoen aan het HIK Golftoernooi. Op de Vetlab Sports Club strijd je mee om de Hein Heijster Bokaal.

Het toernooi is voor golfers met minimaal handicap 36 of voor golfers die al langer golfen en goed door de baan komen. Deze groep gaat ook voor handicap 36 weg. Heb je die ervaring niet, maar ben je wel benieuwd of golf iets voor jou is? Volg dan de golf clinic die gegeven wordt door een professionele instructeur. De clinic is ook toegankelijk voor kinderen (vanaf 5 jaar) en zal circa 1 uur duren.

De kosten voor het toernooi en de clinic zijn:
HIK-leden Kshs 2,000 p.p.
Niet leden Kshs 2,750 p.p.

Geef je uiterlijk 1 oktober op door het inschrijvingsformulier in te vullen.

Naast deze twee activiteiten vind je op de jaarkalender op de website nog meer activiteiten terug die gepland zijn voor de komende maanden. Neem gerust een kijkje.

Heel graag tot snel!

Hartelijke groet,