vrijdag 15 september 2017

Indonesische rijsttafel - donderdag 5 oktober 18:00

Beste aspirant-leden,

Ook zo'n zin in een lekkere saté, babi kecap of bihun goreng? Dat komt goed uit! Na eerdere succesvolle rijsttafels organiseert de Nederlandse Club Oslo ook deze herfst weer een rijsttafel! We zijn dan ook erg blij om jullie opnieuw uit te nodigen om met ons mee te smullen van rond de negen heerlijke kleine Indonesische gerechten op donderdag 5 oktober om 18:00 in café Amsterdam (Kristian Augusts gate 12, Oslo).

Bindende aanmelding kan via deze link https://goo.gl/forms/ryk4LDJk9vRHmRLy1 en de uiterste aanmeldingsdatum is 29 september (we hebben maximaal plaats voor 50 personen, dus wees er snel bij. Leden hebben voorrang op niet-leden en verder is het 'wie het eerst komt, die het eerst maalt'). De kosten zijn 299 NOK p/p voor leden (maximaal twee personen krijgen korting per lidmaatschap) en 399 NOK p/p voor niet-leden en kan alleen contant betaald worden bij binnenkomst. Drankjes zijn voor eigen rekening.

Wij hopen velen van jullie te kunnen begroeten!

Vriendelijke groeten,
Bestuur Nederlandse Club Oslo