zaterdag 30 september 2017

Koningin Máxima bij tweede Koning Willem I Lezing

Hare Majesteit Koningin Máxima is dinsdagavond 3 oktober aanwezig bij de tweede Koning Willem I Lezing over ondernemerschap bij kwekerij Koppert Cress in Westland. Deze lezing markeert de start van de inschrijving voor de tweejaarlijkse ondernemersprijzen van de Koning Willem I Stichting. Na de lezing vindt een besloten Winnaarsdiner plaats.

Prof.mr. Pieter van Vollenhoven opent gerestaureerd Fort bij Krommeniedijk
Prof.mr. Pieter van Vollenhoven opent woensdagmiddag 4 oktober 2017 in Uitgeest het gerestaureerde en herbestemde Fort bij Krommeniedijk in de Stelling van Amsterdam. In Fort K'IJK komen diverse doelen samen; het bieden van een duurzame zorgplek voor jongeren en de openstelling van cultuurhistorisch erfgoed voor publiek.

Nieuwe portretfoto's
De Rijksvoorlichtingsdienst stelt vier foto's beschikbaar van Koningin Máxima, Prinses Catharina-Amalia, Prinses Alexia en Prinses Ariane. De foto's zijn gemaakt op 18 april 2017 ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van Koning Willem-Alexander.