vrijdag 22 september 2017

Mexico: activiteiten najaar 2017

Beste paisanos,
De zomer zit er al weer bijna op…. Wij hopen dat deze voor iedereen prettig is verlopen, ongeacht waar en hoe u deze heeft doorgebracht. Ongetwijfeld gesprekstof genoeg, dus hoog tijd om onder het genot van een hapje en een drankje weer eens bij te kletsen.
We hebben Annedien & Marc weer bereid gevonden om op vrijdag 22 september hun knusse huis in de Condesa beschikbaar te stellen voor onze "Homecoming borrel".
Met dit altijd gezellige samenzijn luiden wij het najaar in, dat bol staat van de activiteiten. Want alhoewel u een tijdje niks van ons gehoord heeft, hebben wij niet stil gezeten. De voorbereidingen voor het bezoek aan CIMMYT zijn opnieuw  ter hand genomen en ook het jaarlijkse uitje van het wildwatervaren is weer in de agenda opgenomen. Op de borrel zullen de betrokkenen nadere tekst en uitleg geven over deze twee activiteiten.
Dan belooft de ALV van dit jaar een hele bijzondere te worden, en we kunnen u tevens alvast melden dat we in kontakt zijn met Sinterklaas om te kijken wanneer hij naar Mexico kan komen. Kortom, genoeg actie voor de laatste maanden van 2017!
Maar eerst gaan we dus lekker borrelen. Wilt u erbij zijn? Dan graag wel even inschrijven via de module op de website zodat we voldoende versnaperingen in huis hebben. Op de website vindt u ook het exacte adres. U bent van harte welkom vanaf 18.00 uur.
Tot ziens op 22 september in de Condesa!
Groeten van het bestuur van de Nederlandse Vereniging in Mexico.