dinsdag 26 september 2017

Ons Oranje! Jonge Leeuwen worden international

Jonge Leeuwen worden international
Een officiële interland spelen zit er voor onze Jonge Leeuwen helaas nog niet in. Maar de voorbereiding meemaken kan uiteraard wel. Trainen en interviews geven, behoort tot de dagelijkse activiteiten van onze spelers en coaches. Op het bondsbureau in Zeist zal de technische staf laten zien hoe het is om te leven als international.

CP-team eindigt achtste bij World Championships
Het nationale CP-team is vrijdag als achtste geëindigd bij de World Championships. In de laatste wedstrijd was het team van coach Max Raeven geen partij voor Brazilië. De nummer vier van de afgelopen Paralympics stond al binnen vijf minuten met 0-2 voor en Nederland kon dat nooit meer herstellen. Het werd uiteindelijk 0-7.

OranjeLeeuwinnen oefenen tegen Oostenrijk
Het Nederlands vrouwenelftal speelt op donderdag 19 oktober een oefeninterland tegen Oostenrijk. De wedstrijd wordt gespeeld in de NV Arena in Sankt Pölten en begint om 20.30 uur. De wedstrijd vindt plaats in aanloop naar de WK-kwalificatiewedstrijd van Nederland tegen Noorwegen op dinsdag 24 oktober in Groningen.