woensdag 20 september 2017

Panama: Caravana 2017

Beste mensen

Net als vorige jaren zal Nederland weer vertegenwoordigd zijn bij de Caravana (de asistencia Social), een evenement waaraan 34 landen meedoen met hun culinaire specialiteiten en typische drankjes. De Caravana wordt al 56 jaar georganiseerd en de opbrengst gaat naar sociale projecten ten behoeve van de minder bedeelden in Panamá.

Dit jaar zal de Caravana plaats vinden op dinsdag 31 october in het conventie centrum Atlapa.

U bent van harte uitgenodigd om de Nederlandse stand op die dag te bezoeken waar een aantal heerlijke Nederlandse producten worden verkocht. Verder krijgt U over enkele weken de lijst met producten toe gestuurd die U kunt bestellen in de voor verkoop tegen enigszins gereduceerde prijzen vs de Caravana.

Op dit moment wordt er gekeken of er belangstelling is om vaatjes haring te importeren. Daar zitten 38-40 haringen in voor een prijs in de range van $100-120. Mocht hiervoor belangstelling zijn dan kunt U dat schriftelijk via nvpanama@gmail. com melden opdat we weten hoeveel vaatjes we moeten bestellen.

Met vriendelijke groet
Het organisatie team Caravana