maandag 25 september 2017

Road2 North America XL: Verenigde Staten en Canada

Wilt u zakendoen met de Verenigde Staten en Canada? De Kamer van Koophandel (KvK) organiseert samen met de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO.nl) een inspirerende middag op maandag 6 november 2017. De Verenigde Staten is met bijna een kwart aandeel de grootmacht van de wereldeconomie, al...

Inkomende handelsmissie Myanmar tijdens Offshore Energy 2017
Bent u ondernemer in de maritieme of offshore-sector? Heeft u interesse in zakendoen met Myanmar? Ontmoet dan tussen 9 en 11 oktober 2017 de leden van de inkomende handelsmissie Myanmar.

Octrooiblog: Ook de virtuele werkelijkheid kan je beschermen
Zonder te reizen een kijkje nemen in de Grand Canyon? Of duiken met haaien? Met virtual reality of VR kán het. Gelukkig is ook de virtuele werkelijkheid te beschermen.

Binnenwateren in India: uitdagingen en kansen
India heeft 14.500 km aan navigeerbare waterwegen. In de binnenwateren van India liggen uitstekende kansen voor Nederlandse bedrijven.

Springplank voor innovatieve ondernemers
Op donderdag 21 september presenteerde de Kamer van Koophandel de MKB Innovatie Top 100. De ranglijst geeft de bedrijven – die vaak de weg naar de overheid al wisten te vinden – een extra boost.