donderdag 28 september 2017

Spanje: Paspoortaanvragen en Kroegentocht Barceloneta

Agenda:
Kroegentocht 6 oktober
Volleybal toernooi (datum volgt)
Sinterklaasfeest 2 december

NVBCN KROEGENTOCHT BARCELONETA 6 OKTOBER

Hallo allemaal!

In plaats van een standaard maandborrel op 6 oktober, organiseren we een gezellige kroegentocht voor jullie! We nemen je mee naar 5 top-kroegen in Barceloneta. Jij hoeft alleen jezelf mee te nemen en geld voor je drankjes!

Leden krijgen het drankje in de laatste bar gratis! Schrijf je snel in via deze link, want er is maar een beperkt aantal plaatsen (20) beschikbaar.

Consulaire team bezoekt voor paspoortaanvragen de regio Barcelona

Net als voorafgaande jaren zal de Nederlandse Ambassade in Spanje een consulair team afvaardigen dat de verschillende Spaanse regio´s zal bezoeken voor de aanvraag van reisdocumenten (paspoort en/of identiteitskaart). Deze aanvraag is bedoeld voor Nederlanders die vanwege gezondheidsredenen niet in staat zijn naar Madrid te reizen en dit kunnen aantonen door middel van een medische verklaring.
Het bezoek aan Barcelona staat gepland voor 16 en 17 oktober.
Voor meer informatie over dit onderwerp, kunt u de volgende link raadplegen:

NVBCN volleybal toernooi

Na het succesvol verlopen beachvolleybaltoernooi van vorig jaar https://www.facebook.com/pg/NLVBCN/photos/?tab=album&album_id=1286951484689465, is de NVBCN ook dit jaar weer bezig met het organiseren van een beachvolleybaltoernooi. De aanvraag is verstuurd naar de gemeente en we zijn in afwachting van goedkeuring.

De bevestiging met de details over de locatie, kosten en aanmeldingsprocedure volgen binnenkort. Houd hiervoor onze nieuwsbrief en facebook in de gaten.

Je kan ook alvast je vrienden enthouisast maken om een team samen te stellen. Net als vorig jaar, kunnen er maximaal 16 teams (van minimaal 4 personen) deelnemen en inschrijving is op volgorde van aanmelding.

Save the date 2 december Sinterklaasfeest

Net als voorgaande jaren organiseert het NVBCN ook dit jaar weer een Sinterklaasfeest.
Zet 2 december vast in uw agenda, details over tijden en locatie volgen binnenkort via onze nieuwsbrief en facebook pagina
.