zondag 17 september 2017

Statement by King Willem-Alexander and Queen Máxima regarding hurricane Irma

"St Maarten, St Eustatius and Saba are being ravaged by the destructive forces of nature. Hurricane Irma is taking a heavy toll. Our hearts go out to the people of all the affected islands. They have our deepest sympathy. You are dear to us, and we are with you in our thoughts."

Prinses Margriet bij galadiner Internationaal Paralympisch Comité
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Margriet der Nederlanden heeft woensdag 6 september het galadiner bijgewoond ter gelegenheid van het afscheid van Sir Philip Craven als voorzitter van het ere-bestuur van het Internationaal Paralympisch Comité (IPC) in Abu Dhabi.

Koning en minister Plasterk bezoeken Curaçao
Zijne Majesteit de Koning vertrekt zondag, vergezeld door minister Plasterk van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, naar Curaçao. Daar worden ze geïnformeerd over de hulpverlening die vanaf Curaçao wordt verleend ten behoeve van de bovenwindse eilanden. Ter plekke wordt bekeken of en wanneer het mogelijk is Sint Maarten, Saba en Sint Eustatius te bezoeken.