maandag 4 september 2017

Wandeltocht Kolsåstoppen zondag 17 september

Beste aspirant-leden,

Wie gaat er mee wandelen op zondag 17 september? Deze keer blijven we dicht bij huis; we nodigen jullie hierbij van harte uit om mee te gaan naar Kolsåstoppen.

De top geeft ons een prachtig uitzicht over Oslo en is een prima plek om een lunchpauze te houden. Neem iets te eten en drinken mee want er is daar geen mogelijkheid om iets te kopen.

De tocht is absoluut voor iedereen geschikt en gaat door gevarieerd terrein. We raden wel aan goede wandelschoenen aan te doen. De tocht heen en weer naar Gjettum t-bane station naar Kolsåstoppen is ongeveer 7 kilometer. We verwachten dat de wandeltijd (exclusief pauzes en lunch) ongeveer 2,5 uur zal zijn.

We starten om 11.00 met koffie en koek bij Gjettum t-bane station. Dit station is gemakkelijk te bereiken met de metro (vanaf Oslo lijn 3 richting Kolsås, halte Gjettum uitstappen).

Wil je mee, meld je dan graag aan via het Facebook event (! We kijken er naar uit! Tot zondag 17 september! Heb je vragen, neem graag contact op met Arjan (93472739) of via ons Facebook event: https://www.facebook.com/events/1995683907375289

Vriendelijke groeten,
Bestuur Nederlandse Club Oslo