dinsdag 3 oktober 2017

Borrel woensdag 4 oktober & meer nieuws!

Uitnodiging Nederlandse Borrel
Marja Huiskamp
Graag nodigen we jullie uit voor de Nederlandse Borrel op woensdag 4 oktober. Iedereen is vanaf 19:00 uur van harte welkom in Flannery's Beer House (Tobalaba 379, Providencia). Ons bestuurslid Marja zal de borrel dit keer hosten en iedereen verwelkomen bij de bar op het terras van de begane grond.
De NLV PubQuiz

We gaan het nog een keer proberen! De 6e editie van de succesvolle NLV PubQuiz staat gepland op zaterdag 21 oktober! Zoals altijd bevat de quiz verschillende vragenrondes waarin de Nederlandse teams tegen elkaar strijden om oerhollandse prijzen in de wacht te slepen. Een uitdaging voor je algemene kennis, maar het gaat natuurlijk vooral om de gezelligheid!

Tevens zal dit het laatste evenement zijn in Flannery's Irish Geo Pub, omdat deze per november gesloten zal worden. Des te meer reden om hier met z'n allen nog één keer een gezellige Hollandse avond te beleven.

Meld je dus nu aan voor de PubQuiz! Aanmelden kan als individuele deelnemer of met een compleet team van 4 personen tot en met donderdag 19 oktober via nlv@nlv. cl.

Wanneer: Zaterdag 21 oktober
Waar: Flannery's Irish Geo Pub, Encomenderos 83, Las Condes
Tijd: Vanaf 19:30 uur; stipt 20:00 uur wordt er met de PubQuiz begonnen, zodat we vanaf 22:00 uur met de gezamenlijke borrel kunnen starten.
Entree: $5.000 (inclusief welkomstdrankje en een hapje); het inschrijfgeld voor deelname kan bij binnenkomst betaald worden.
          Pepernoo(d)oproep
Ook dit jaar zal de Nederlandse Vereniging weer een Sinterklaasfeest organiseren voor Nederlandse kinderen in Chili. Uiteraard is het geen écht Sinterklaasfeest zonder strooigoed en daar hebben we jullie hulp voor nodig!

Onze vraag is daarom: Wie van de leden reist binnenkort naar NL / krijgt visite over vanuit NL en zou enkele zakken strooigoed voor ons mee kunnen nemen in de bagage? Alle beetjes helpen en de kosten worden uiteraard naderhand verrekend met de NLV.
Graag wijzen we jullie ook op de onderstaande uitnodiging voor het evenement "Amor en Acción" georganiseerd door de Nederlandse stichting Humikla in samenwerking met drie andere organisaties. Steun het goede doel en beleef een leuke avond met o.a. een cocktailuur, diner, rifa en live muziek!

Klik hier voor meer info & kaartverkoop.
Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging