maandag 2 oktober 2017

Kenia: Reminder en save the date en wijziging ;-)

Beste HIK'er,

Wat hebben we een heerlijke zeildag gehad gisteren bij de Naivasha Yacht Club. Marian, dank voor je uitnodiging en je hulp in de organisatie!

HIK Golfdag 8 oktober
Zondag 8 oktober staat het volgende event voor de deur. De HIK Golfdag waarbij gestreden wordt om de Hein Heijster bokaal. Alle golfende HIK-leden zijn van harte welkom op de golfbaan van VetLab om mee te doen.

Heb je geen golfervaring, maar wil je wel graag kennismaken met deze sport? Geef je dan op voor de clinic die wordt gehouden bij voldoende belangstelling.

Er zijn nog een paar plekken beschikbaar voor de HIK Golfdag, dus mocht je je nog niet hebben opgegeven doe dit dan alsnog. De inschrijving sluit dinsdag 3 oktober om 16.00 uur. Inschrijven doe je via het inschrijvingsformulier.

De kosten voor het toernooi en de clinic zijn voor HIK-leden Kshs 2,000 p.p. Niet leden betalen Kshs 2,750 p.p.

HIK Koffieochtend bij Kitengela
Heb je altijd al willen weten hoe glas geblazen wordt? Geef je dan nu op voor de koffieochtend op 10 oktober bij Kitengela.

We verzamelen bij Bbrood aan Magadi Road tussen 9.30 en 10.00 uur. Vanaf daar rijden we gezamenlijk (zoveel mogelijk carpoolend) naar Kitengela waar de eigenzinnige glaskunstenares Nani ons een rondleiding geeft en je een demonstratie glasblazen kunt bekijken.

Uiteraard is er ook gelegenheid om de winkel te bezoeken!

Het programma duurt tot ongeveer 12.30 uur en kost voor HIK-leden Kshs 500 p.p. Niet leden betalen 750 Kshs p.p. Deze prijs is inclusief koffie, thee en water bij Kitengela. Ook de rondleiding en de demonstratie zitten bij de prijs inbegrepen. Eventuele consumpties bij Bbrood zijn voor eigen rekening. Gebruik voor het inschrijven ons inschrijvingsformulier.

Save the date
Tijd voor feest! Reserveer daarom nu in je agenda: zaterdag 18 november 'African Party'.

De locatie verklappen we alvast: The Curragh Irish Pub bij de Race course aan Ngong Road. We komen snel bij je terug met een officiële uitnodiging, dus hou je mailbox en onze Facebookpagina in de gaten.

Wijziging in kalender
In verband met de verkiezingen komt de borrel die gepland stond voor 27 oktober te vervallen. Het Griezelfeest van 28 oktober wordt omgedoopt tot een Sint Maarten feest op 11 november. Een uitnodiging voor dit feest volgt later.

Heel graag tot snel!

Hartelijke groet,