vrijdag 6 oktober 2017

Ons Oranje! KNVB blokkeert 1461 tickets voor Nederland - Zweden

KNVB blokkeert 1461 tickets voor Nederland - Zweden
In vervolg op eerdere acties zijn voor de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland – Zweden op dinsdag 10 oktober aanstaande inmiddels 1461 toegangskaarten geblokkeerd. Dit zijn tickets waarvan de KNVB zeker weet dat ze via de 'zwarte markt' zijn of worden verhandeld en dat is in strijd met de KNVB Standaardvoorwaarden. Lijst met geblokkeerde kaarten 0,27 mb pdf De KNVB raadt Oranjesupporters aan de lijst met geblokkeerde tickets via bovenstaand document te checken. Supporters die van mening zijn dat hun kaart onterecht geblokkeerd is, kunnen contact opnemen met de KNVB via 0900-8075. De KNVB adviseert de supporters die een geblokkeerd ticket in hun bezit hebben, om voorafgaand aan de wedstrijd bij de verkopende partij het aankoopbedrag terug te vragen. Er vindt geen restitutie vanuit de KNVB plaats. Geblokkeerd ticket Supporters met een geblokkeerd ticket worden verzocht zich bij de KNVB te melden. Op basis van de verklaringen (aangevuld met kopieën en/of scans) van de geblokkeerde tickets kan de bond de zwarthandelaren verder aanpakken. Het uiteindelijke doel is te zorgen dat wedstrijden van het Nederlands elftal bereikbaar én betaalbaar zijn en blijven voor alle Oranjefans. Verder wil de bond dat supporters zich bewust worden van de enige officiële (weder)verkoopkanalen: www.onsoranje.nl/tickets, Amsterdam ArenA en AD. Via deze kanalen kan iedereen in de vrije verkoopperiode een ticket bemachtigen, zonder clubcard of lidmaatschapverplichting. Voor Nederland - Zweden zijn via de KNVB Ticketshop nog kaarten te koop in alle prijscategorieën. KNVB TicketshopKlik hier voor de officiële ticketshop.