woensdag 11 oktober 2017

Ons Oranje! Massaal eerbetoon voor Arjen Robben op social media

Massaal eerbetoon voor Arjen Robben op social media
Sinds Arjen Robben aankondigde te stoppen als international, regent het dankwoorden voor de 96-voudig international op social media. Een greep uit al die lofbetuigingen van oud-teamgenoten, OranjeLeeuwinnen en anderen.   Bedankt voor alle mooie momenten, het WK in Brazilië, je fanatisme waarin je iedereen meenam, je voorbereiding op trainingen en wedstrijden, je coaching naar teamgenoten toe! Naast een absolute topspeler ben je ook een fantastisch persoon die we ontzettend gaan missen @arjenrobben 👏🔝 #ArjenBedankt Een bericht gedeeld door Stefan de Vrij (@stefandevrij) op 11 Okt 2017 om 1:55 PDT Thanks for everything maestro!🙏🏾⚽️ pic.twitter.com/Bm3qGIpxhT — Quincy Promes (@QPromes) 11 oktober 2017 Bedankt voor alle mooie oranje momenten 🙌🏽 #voorbeeld https://t.co/Gfk0S8cWCx — Lieke Martens (@liekemartens1) 10 oktober 2017   Wat een speler! Van rechts naar binnen en schieten. 'GOAL'. Ik denk dat een hoop verdedigers nu wat rustiger zullen slapen.. maar wat zullen wij je missen op het veld bij @onsoranje Bedankt voor alles @arjenrobben #arjenrobben #trots Een bericht gedeeld door Shanice Van De Sanden (@svandesanden) op 10 Okt 2017 om 2:59 PDT   Definitely one of the best in the world! It was always a pleasure seeing you on the pitch! Also what a passion he had to be the best! We will miss you! #arjenrobben Een bericht gedeeld door Memphis Depay (@memphisdepay) op 11 Okt 2017 om 12:06 PDT Ik zal de wedstrijd tegen Spanje van het WK 2014, nooit meer vergeten. Een leider op en buiten het veld. Trots om met je te hebben mogen spelen. Arjen, je bent een baas. 🦁🇳🇱 Een bericht gedeeld door Leroy Fer (@leroyfer8) op 11 Okt 2017 om 1:10 PDT Wat een held,Arjen Robben. Zo vaak enorm van hem genoten. Topprof. "Is het zo'n dag, ja het is zo'n dag". Bedankt topper — Jack van Gelder (@jackvangelder) 10 oktober 2017