dinsdag 3 oktober 2017

Prinses Margriet bij 50-jarig jubileum Nederlandse Stichting voor Doofblinden

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Margriet der Nederlanden heeft zaterdag 30 september in Woerden het 50-jarig jubileum van de Nederlandse Stichting voor Doofblinden bezocht.

Prinses Laurentien spreekt tijdens congres Genootschap Onze Taal
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Laurentien der Nederlanden sluit zaterdagmiddag 7 oktober met een toespraak het congres 'Met andere woorden' van het Genootschap Onze Taal af. Het tweejaarlijks congres vindt dit jaar plaats in het Beatrix Theater in Utrecht.

Koningin Máxima bij regionale bijeenkomst nlgroeit
Hare Majesteit Koningin Máxima is dinsdag 14 november 2017 aanwezig bij Groeien in het Noorden, een regionale bijeenkomst van nlgroeit in IJsstadion Thialf in Heerenveen. Nlgroeit, een initiatief van het ministerie van Economische Zaken, de Kamer van Koophandel en Nlevator, is een programma van en voor ondernemers met ambitie die elkaar willen helpen om groei te realiseren. Koningin Máxima is aanwezig als lid van het Nederlands Comité voor Ondernemerschap en Financiering.