vrijdag 13 oktober 2017

Staatsbezoek Jordanië uitgesteld

In onderling overleg is besloten het voorgenomen staatsbezoek in november 2017 van Hunne Majesteiten Koning Abdullah II bin Al Hussein en Koningin Rania Al Abdullah van het Hasjemitisch Koninkrijk Jordanië aan Nederland uit te stellen. Het bezoek wordt uitgesteld tot een gezamenlijk nader te bepalen datum.

Koning ontvangt voorzitters Tweede en Eerste Kamer, vice-president Raad van State en formateur Rutte
Mededeling van het Kabinet van de Koning: Zijne Majesteit de Koning ontvangt vrijdagochtend 13 oktober, op de Eikenhorst, de voorzitter van de Tweede Kamer, drs. K. Arib. Zij informeert de Koning over de afronding van de informatiefase en het Kamerdebat waarin de Tweede Kamer drs. M. Rutte heeft aangewezen tot formateur.

Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima lunchen met 'uitblinkers'
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima hebben vrijdag 13 oktober 2017 in Paleis Noordeinde een lunch aangeboden aan Nederlanders die zich hebben onderscheiden door een bijzondere prestatie.