Over ons

DeNederlandseVereniging.nl verenigt Nederlanders in het buitenland, expats en emigranten met Nederlandse verenigingen en Nederland. Naast het contact houden met je roots draait het ook om contact houden met elkaar. Waar je ook op de wereld woont, je bent en blijft Nederlander en er zijn altijd Nederlanders bij je in de buurt om samen een kroket te eten, Sinterklaas te vieren of je met iets anders te helpen.

Het verenigingen doen we door de activiteiten en verslagen van Nederlandse verenigingen te publiceren, Nederlanders helpen in hun zoektocht naar Nederlandse activiteiten of contactpersonen buiten Nederland, én door verslag te doen van grote maatschappelijke gebeurtenissen in Nederland.

Heb jij een leuk verhaal?
We kunnen niet overal tegelijk zijn, dus maak jij iets moois mee overr jouw leven daar in het buitenland, stuur dan jouw verhaal naar de Nederlandse Vereniging: redactie.dnv at henkreports.nl.

Ander nieuws, tips, een Nederlandse Vereniging die in de lijst ontbreekt of activiteiten voor de kalender kun je ook hiernaartoe mailen. Ook ontvangen we graag de nieuwsbrieven van de verenigingen. Wanneer de nieuwsbrief een pdf is, ontvangen we graag de link ernaartoe op jullie website in plaats van de pdf.

Ons nieuws op jouw website
Wil je als Nederlandse Vereniging toegevoegde waarde bieden aan jouw leden, plaats dan ons nieuws op jullie verenigingswebsite of Facebookpagina.

Je kunt ons nieuws op de facebookpagina van jullie vereniging laten verschijnen door het volgende te doen. De beheerder van de facebookpagina logt in met zijn account en schakelt over op de pagina van de vereniging. Vervolgens zoekt hij de facebookpagina van De Nederlandse Vereniging op en klikt hij op "vind ik leuk". Ons nieuws verschijnt dan automatisch op jullie facebookpagina. Klik hier voor een uitgebreide instructie.

Verenigingswebsite
Voor jullie websites hebben we een speciale widgets. Je hoeft alleen een code op de website te plaatsen en het nieuws verschijnt automatisch.

Widget 1

Widget 2

Widget 3

Widget 4

Widget 5
Wil je deze widget, mail dan de redactie en we sturen je de code toe.

1 opmerking:

Jorge Laffitte zei

Goede initiatief. Trepper (Fortaleza/Brazilie)