dinsdag 31 oktober 2017

Chili: Borrel/ALV, Seniorenlunch & Sinterklaas 2017

Uitnodiging Nederlandse Borrel & Algemene Ledenvergadering
Marja Huiskamp
Graag nodigen we jullie uit voor de Algemene Ledenvergadering op donderdag 9 november. Iedereen is vanaf 19:00 uur van harte welkom in Flannery's Beer House (Tobalaba 379, Providencia). Onze voorzitter Jeroen zal jullie welkom heten met een drankje tijdens de ALV. Aansluitend zal de maandelijkse borrel worden gehouden.

De NLV Seniorenlunch

Het is al een hele tijd geleden, maar eindelijk is ie er weer: de NLV seniorenlunch! Deze gezellige lunch wordt speciaal georganiseerd voor onze oudere leden die geen zin meer hebben in drukke borrels, maar wel af en toe iets leuks willen doen met andere Nederlanders.

De lunch zal zaterdag 11 november om 13:00 uur plaatsvinden in Beppo CafĆ© Lota (Luis Thayer Ojeda 424, Providencia). Wil je ook komen? Stuur ons dan even een mailtje: nlv@nlv.cl.

Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint!

Het Sinterklaasfeest 2018 zal plaatsvinden op zondag 3 december. Om de Nederlandse kinderen in Chili ook dit jaar weer een geweldig feest te bezorgen, hebben we jullie hulp nodig!

Sinterklaas/Pieten
Heb je zin om tijdens het feest mee te doen als Piet of Sinterklaas? Meld je dan nu aan!

Sinterklaascommissie
Wie van de leden wil ons helpen bij de organisatie van het Sinterklaasfeest? Als deel van de sinterklaascommissie zal jij ons helpen met de voorbereiding van het feest en de coƶrdinatie op de dag zelf (e.g. decoratie en gastenlijst bijhouden).

Zonder leden die een bijdrage leveren aan de organisatie van de Sinterklaasactiviteiten zal de viering helaas niet haalbaar zijn.
Aanmelden kan tot dinsdag 31 oktober via nlv@nlv.cl.

Pepernoo(d)oproep
Uiteraard is er geen Ć©cht Sinterklaasfeest zonder strooigoed en daar hebben we jullie hulp voor nodig!

Onze vraag is daarom: Wie van de leden reist binnenkort naar NL / krijgt visite over vanuit NL en zou enkele zakken strooigoed voor ons mee kunnen nemen in de bagage? Alle beetjes helpen en de kosten worden uiteraard naderhand verrekend met de NLV. Mocht je ons kunnen helpen, stuur dan een mail naar nlv@nlv.cl

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.