dinsdag 17 oktober 2017

Chili: PubQuiz 21 oktober

Beste leden,

We gaan het nog een keer proberen! De 6e editie van de succesvolle NLV PubQuiz staat gepland op zaterdag 21 oktober! Zoals altijd bevat de quiz verschillende vragenrondes waarin de Nederlandse teams tegen elkaar strijden om oerhollandse prijzen in de wacht te slepen. Een uitdaging voor je algemene kennis, maar het gaat natuurlijk vooral om de gezelligheid!

Tevens zal dit het laatste evenement zijn in Flannery's Irish Geo Pub, omdat deze per november gesloten zal worden. Des te meer reden om hier met z'n allen nog Ć©Ć©n keer een gezellige Hollandse avond te beleven.

Meld je dus vandaag nog aan voor de PubQuiz! Aanmelden kan als individuele deelnemer of met een compleet team van 4 personen tot en met donderdag 19 oktober via nlv@nlv. cl.

WANNEER: Zaterdag 21 oktober
WAAR: Flannery's Irish Geo Pub, Encomenderos 83, Las Condes
TIJD: Vanaf 19:30 uur; stipt 20:00 uur wordt er met de PubQuiz begonnen, zodat we vanaf 22:00 uur met de gezamenlijke borrel kunnen starten.
ENTREE: $5.000 (inclusief welkomstdrankje en een hapje); het inschrijfgeld voor deelname kan bij binnenkomst betaald worden.

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.