dinsdag 31 oktober 2017

Duitsland: mededeling betreffende sluitingstijden op 31 oktober

De Nederlandse ambassade in Berlijn en de consulaten-generaal in Düsseldorf en München zijn op dinsdag 31 oktober (Reformationstag) gesloten. Een overzicht van alle sluitingsdagen in 2017 vindt u hier.

Stagiair(e) bij het Nederlandse Consulaat-Generaal te Istanbul - Pers en Cultuur
De afdeling Pers en Culturele zaken van het Nederlandse Consulaat-Generaal in Istanbul is op zoek naar een stagiair(e) Pers en Cultuur vanaf medio/eind januari 2018, voor een periode van minimaal 4 en maximaal 6 maanden.

Stagiair(e) Communicatie en Publieksdiplomatie bij het Nederlandse Consulaat-Generaal te Istanbul
De afdeling Pers en Culturele Zaken van het Nederlandse Consulaat-Generaal in Istanbul is op zoek naar een stagiair(e) Communicatie en Publieksdiplomatie met ingang van medio/eind januari 2018, voor een periode van minimaal 4 en maximaal 6 maanden.

Stagiair(e) bij het Nederlandse Consulaat-Generaal te Istanbul - Innovatie

Stagiair(e) bij het Nederlandse Consulaat-Generaal te Istanbul - Economie
De Economische afdeling van het Nederlandse Consulaat-Generaal in Istanbul is op zoek naar een stagiair(e) met ingang van 1 februari 2018, voor een periode van minimaal 4 en maximaal 6 maanden. De stagiair(e) zal werkzaam zijn op het terrein van "Liveable Cities".

Informatie voor Nederlanders in Mexico

VAT in the United Arab Emirates
From 2018 onwards, doing business in the UAE includes dealing with VAT.

Consulaire team bezoekt voor paspoortaanvragen de regio Málaga
Het Consulaire Team van de Nederlandse ambassade te Madrid bezoekt op 27 en 28 november 2017 Málaga. Als uw paspoort of Nederlandse Identiteitskaart (NIK) binnenkort verloopt, u met aantoonbare medische redenen niet naar Madrid kunt reizen, en uw reisgebied de EU is, dan kunt u een verzoek indienen voor een NIK op afstand/per post. Gaarne meteen schriftelijk bewijs toevoegen aan uw mail. Heeft u een nieuw paspoort nodig (en is de NIK voor u geen optie) dan is de volgende informatie voor u van...