dinsdag 31 oktober 2017

📚 FILSA 2017: Deelname Nederland aan Internationale Boekenbeurs Santiago 📚

Uitnodiging FILSA 2017

Graag informeren we jullie over de Nederlandse deelname aan de Internationale Boekenbeurs in Santiago (FILSA 2017). De boekenbeurs vindt plaats in het Centro Cultural van het Estación Mapocho van 26 oktober tot en met 12 november. In bijlage kunnen jullie de uitnodigingen terugvinden voor de twee culturele activiteiten die de Nederlandse ambassade organiseert tijdens deze boekenbeurs. Met de fysieke (uitgeprinte) uitnodiging (1 per persoon) verkrijgen de geïnteresseerden een uur vooraleer de activiteiten beginnen gratis toegang.
Op zaterdag 4 november om 15u vindt de filmvoorstelling plaats van de Nederlandse film "De Surprise". De Suprise is een romantische komedie, geschikt voor alle publiek met uitzondering van kinderen jonger dan 9 jaar. Klik hier om de uitnodiging voor deze activiteit te downloaden.

Op zaterdag 11 november om 12u vindt de workshop "Refugiarse en el Mundo" van de Chileense illustratrice Francisca Yañez plaats. De workshop is gericht op schoolgaande kinderen en snijdt het onderwerp kinderen en migratie aan. Klik hier om de uitnodiging voor deze activiteit te downloaden.

Met vriendelijke groet,
De Nederlandse Vereniging