woensdag 25 oktober 2017

Geloofsbrieven ambassadeurs Afghanistan, Guatemala en Ghana

Zijne Majesteit de Koning zal woensdagochtend 25 oktober op Paleis Noordeinde in Den Haag ter overhandiging van hun geloofsbrieven achtereenvolgens ontvangen de ambassadeur van de Islamitische Republiek Afghanistan, Z.E. Mohammad Homayoon Azizi, de ambassadeur van de Republiek Guatemala, H.E. mevrouw Gladys Marithza Ruiz Sanchez de Vielman, en de ambassadeur van de Republiek Ghana, H.E. mevrouw Sophia Horner-Sam.

Presentatie nieuw kabinet
Donderdag 26 oktober 2017 vindt op Paleis Noordeinde de beëdiging van het nieuwe kabinet plaats. Later op de dag komt de ministerraad voor het eerst in de nieuwe samenstelling bijeen en presenteert het nieuwe kabinet zich aan de media op het ministerie van Algemene Zaken. RVD nr. 255

Prinses Margriet bij vergadering erebestuur International Paralympic Committee
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Margriet der Nederlanden woont op 25 oktober 2017 in het Koninklijk Paleis in Stockholm de jaarlijkse vergadering bij van het erebestuur van het International Paralympic Committee (IPC).

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.