vrijdag 27 oktober 2017

Koningin Máxima bij Méér Muziek in de Klas in Groningen

Hare Majesteit Koningin Máxima is dinsdagmiddag 14 november in cultuurcentrum De Oosterpoort in Groningen aanwezig bij de regionale start van het project 'Méér Muziek in de Klas Lokaal'. Koningin Máxima is erevoorzitter van het Platform Ambassadeurs Méér Muziek in de Klas.

Koningin Máxima houdt toespraak bij Singapore Fintech Festival
Hare Majesteit Koningin Máxima houdt als speciale pleitbezorger van de VN secretaris-generaal voor inclusieve financiering voor ontwikkeling op donderdag 16 november een toespraak bij het 'Singapore Fintech Festival' in Singapore. Deze conferentie met ruim 13.000 deelnemers uit 60 landen, richt zich onder meer op technologische toepassingen in de verbetering van toegang tot financiële diensten (fintech). De Monetaire Autoriteit (MAS) en de Bankenassociatie (ABS) van Singapore organiseren de conferentie van 13 tot en met 16 november in het Singapore EXPO Convention and Expo Centre.

Koningin Máxima bezoekt Nigeria voor toegang tot financiële diensten
Hare Majesteit Koningin Máxima bezoekt van maandagavond 30 oktober tot en met donderdag 2 november de Federale Republiek Nigeria in haar functie van speciale pleitbezorger van de secretaris-generaal van de Verenigde Naties voor inclusieve financiering voor ontwikkeling.