woensdag 25 oktober 2017

Ons Oranje! Advocaat neemt 31 spelers op in voorlopige selectie

Advocaat neemt 31 spelers op in voorlopige selectie
Bondscoach Dick Advocaat heeft 31 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Oranje treft op donderdag 9 november (20.45 uur Nederlandse tijd) Schotland in Aberdeen. Vijf dagen later is in Boekarest Roemenië (20.00 uur Nederlandse tijd) de tegenstander. De selectie: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Bournemouth), Ryan Babel (Besiktas), Donny van de Beek (Ajax), Steven Berghuis (Feyenoord), Daley Blind (Manchester United), Jasper Cillessen (Barcelona), Memphis Depay (Olympique Lyon), Bas Dost (Sporting CP), Eljero Elia (Başakşehir), Marco van Ginkel (PSV), Wesley Hoedt (Southampton), Daryl Janmaat (Watford), Vincent Janssen (Fenerbahçe), Davy Klaassen (Everton), Jeremain Lens (Besiktas), Matthijs de Ligt (Ajax), Jürgen Locadia (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Davy Pröpper (Brighton & Hove Albion), Karim Rekik (Hertha BSC),Wesley Sneijder (OGC Nice), Maarten Stekelenburg (Everton), Kevin Strootman (AS Roma), Kenny Tete (Olympique Lyon), Jens Toornstra (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax), Tonny Vilhena (Feyenoord), Stefan de Vrij (Lazio Roma), Georginio Wijnaldum (Liverpool) en Jeroen Zoet (PSV). Vrijdag 3 november om 12.00 uur maakt Advocaat tijdens een persconferentie bekend welke spelers zich drie dagen later in Noordwijk melden.

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.