dinsdag 17 oktober 2017

Ons Oranje! Veronica verwerft tv-rechten OranjeLeeuwinnen

Veronica verwerft tv-rechten OranjeLeeuwinnen
De kwalificatiereeksen van het Nederlands vrouwenelftal voor het aankomende WK (2019) en EK (2021) én de vriendschappelijke thuiswedstrijden zijn exclusief te zien bij Veronica, dat de uitzendrechten hiervoor heeft verworven.

Onder 17 wervelt naar zege op Wales en bereikt de Eliteronde
Winnen, zo luidde de opdracht voor Oranje onder 17 in de laatste wedstrijd van de kwalificatieronde tegen Wales. Verloor Oranje een paar dagen eerder nog knullig van Hongarije, nu slaagde het met vlag en wimpel voor de ultieme test en bereikte het de Eliteronde. Zeker in de tweede helft werd het arme Wales bij tijd en wijle van het kastje naar de muur gestuurd; 0-4.

Blog O17: Naar de Eliteronde!
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar probeert zich in het kwalificatietoernooi in Hongarije, van 10 tot en met 16 oktober, te plaatsen voor het EK. De ploeg van coach Kees van Wonderen neemt het op tegen Kosovo, Wales en het gastland. Huiswerkbegeleider Cris Peetsold schrijft regelmatig een blog over deze groep Oranjetalenten.