donderdag 19 oktober 2017

Schouder aan schouder voor wederopbouw

De Franse en Nederlandse afgevaardigden voor de wederopbouw van Sint Maarten, Philippe Gustin en Hans Leijtens, ontmoetten elkaar in Parijs om de samenwerking te versterken.

Volkstelling
Op zondag 22 oktober zal in Peru een volkstelling plaatsvinden. Van 08:00 tot 17:00 uur dienen alle personen in alle plaatsen in Peru binnen te blijven. Voor Nederlanders woonachtig in Peru en voor Nederlandse toeristen betekent dit dat ze in hun huis, hotel of andere tijdelijke verblijfplaats dienen te blijven. Het is tussen 08:00 en 17:00 uur verboden om op de openbare weg te circuleren. Aan personen die zich niet houden aan deze verordening, zal door de Peruaanse autoriteiten een straf...

Toespraak minister Bert Koenders op de Universiteit van Lissabon
In het kader van het staatsbezoek, gaf minister Bert Koenders van Buitenlandse Zaken een toespraak op de Universiteit van Lissabon.

Women in Business Fair in Tirana
The Embassy of The Kingdom of the Netherlands in Albania organized the "Women in Business" fair, with more than 30 women entrepreneurs as part of the event, representing all the regions of Albania.

Toespraken ZM de Koning Willem-Alexander tijdens het Staatsbezoek aan Portugal
Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima brachten van 10 tot en met 12 oktober 2017 een Staatsbezoek aan Portugal. Zie hier de toespraken die ZMK ter gelegenheid van het Staatsbezoek heeft uitgesproken.

Gezocht: Stagiair(e)
De Nederlandse ambassade in Albanië is op zoek naar een nieuwe stagiair(e) voor de periode februari - juli 2018.

Gezocht Stagiair(e) Afdeling Economie & Handel op Nederlandse ambassade in Argentinië
De Nederlandse ambassade te Buenos Aires biedt de mogelijkheid om stage te lopen op de Afdeling Economische en Handelsaangelegenheden. Vanaf 1 februari 2018 tot en met 1 augustus 2018 is op deze afdeling een plaats beschikbaar voor een stagiair(e).

MPESA betalingen op de Nederlandse Ambassade te Nairobi
De consulaire afdeling kan op het moment geen betalingen door middel van MPESA doen vanwege een technische storing

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.