donderdag 30 november 2017

België: Sinterklaas PubQuiz!

NedCafé Sinterklaas PubQuiz 2017

Lieve NedCafé-ers,

De Goedheiligman is weer onderweg naar Nederland en terwijl overal lootjes worden getrokken, verlanglijstjes worden bedacht en massaal wortels in huis worden gehaald voor het paard van de Sint zijn wij vast begonnen met het voorbereiden van de Sinterklaas PubQuiz op 5 december. Met vragen die jullie algemene kennis op de proef zullen stellen, onder het genot van een pepernoot en drankje, zal het vast en zeker een heerlijk avondje worden. Natuurlijk heeft de Sint bij ons al wat pakjes afgegeven voor de gelukkige winnaars!

Zin om mee te doen? Stuur dan een e-mail met je teamgenoten en teamnaam naar contact@nedcafe.be (min. 3 en max. 5 personen). Weet je geen teamgenoten te versieren? Stuur ook dan gewoon een mailtje en we zorgen ervoor dat je in een leuk team komt!

Kosten voor dit avondje: €3 per persoon (graag contant betalen aan penningmeester Tim). Zoals vanouds zal de avond onder leiding staan van Quizmaster Christiaan Vinkenborg. De quiz zal om 19:30 starten, vanaf 19:00 ben je welkom voor een bemoedigend borreltje in Café Merlo (Baksteenkaai 80, 1000 Brussel).

Tot dan!