woensdag 8 november 2017

Chili: Pepernoo(d)oproep

Uitnodiging Nederlandse Borrel & Algemene Ledenvergadering
Marja Huiskamp
Graag nodigen we jullie uit voor de Algemene Ledenvergadering op donderdag 9 november. Iedereen is vanaf 19:00 uur van harte welkom in Flannery's Beer House (Tobalaba 379, Providencia). Onze voorzitter Jeroen zal jullie welkom heten met een drankje tijdens de ALV. Aansluitend zal de maandelijkse borrel worden gehouden.

Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint!

Het Sinterklaasfeest 2018 zal plaatsvinden op zondag 3 december. Om de Nederlandse kinderen in Chili ook dit jaar weer een geweldig feest te bezorgen, hebben we jullie hulp nodig!

We zijn nog steeds dringend op zoek naar leden die ons een handje willen helpen met de voorbereidingen op de dag van het feest (in de ochtend).

Zonder leden die een bijdrage leveren aan de organisatie van de Sinterklaasactiviteiten zal de viering helaas niet haalbaar zijn. Aanmelden kan via nlv@nlv. cl.

Pepernoo(d)oproep
Uiteraard is er geen Ć©cht Sinterklaasfeest zonder strooigoed en daar hebben we jullie hulp voor nodig!

Onze vraag is daarom: Wie van de leden reist binnenkort naar NL / krijgt visite over vanuit NL en zou enkele zakken strooigoed voor ons mee kunnen nemen in de bagage? Alle beetjes helpen en de kosten worden uiteraard naderhand verrekend met de NLV. Mocht je ons kunnen helpen, stuur dan een mail naar nlv@nlv. cl.

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging