maandag 6 november 2017

Frankrijk: DUMAS, een blonde labrador reu van ongeveer 6 jaar

DUMAS, een blonde labrador reu van ongeveer 6 jaar
Hierbij DUMAS, een blonde labrador reu van ongeveer 6 jaar. Vrolijke sociale hond met karakter.   Denkt u erover een hond of kat aan te schaffen? U bent welkom in REFUGE DE THIERNAY, waar keuze is uit een groot aantal gezonde en vrolijke  honden en katten die op een nieuwe baas wachten. Op de website […] Het bericht DUMAS, een blonde labrador reu van ongeveer 6 jaar verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

Land verkopen dat niet van jou is…
Een bizar verhaal. In Montigny-en-Morvan begon de gemeente percelen land te verkopen, waarvan ze dacht eigenaar te zijn. De erfgenamen zijn verbijsterd. De aankondiging, gepubliceerd in het Journal du Centre, zou onopgemerkt kunnen zijn gebleven: De gemeente Montigny-en-Morvan verkoopt percelen die aan de gemeente toehoren. Enkele inleidende zinnen, gevolgd door een lijst van vijfendertig percelen […] Het bericht Land verkopen dat niet van jou is… verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

Waarom zijn alcoholtesters verplicht in alle voertuigen
Een éthylotest in je auto is nog steeds verplicht, al word je tot nu toe niet beboet. De wet. De toepassing. De realiteit. Op 1 maart 2012 is de alcoholtester gepubliceerd in het Staatsblad en daarmee verplicht gesteld voor alle gemotoriseerde voertuigen. Geen tester in je auto betekent een boete van 11 euro. Een jaar […] Het bericht Waarom zijn alcoholtesters verplicht in alle voertuigen verscheen eerst op Bourgondische Zaken.