woensdag 1 november 2017

Koning brengt werkbezoek aan het Defensie Helikopter Commando en Gate2

Zijne Majesteit de Koning heeft vrijdagmiddag 27 oktober 2017, een werkbezoek gebracht aan luchtmachtbasis Gilze-Rijen, onderdeel van het Defensie Helikopter Commando (DHC), en het tegenoverliggende Gate2, het kenniscentrum voor luchtvaart en industrieel onderhoud van Midpoint Brabant. Thema van het bezoek was de inzet van simulatoren bij training in de militaire helikopterluchtvaart en de samenwerking tussen Defensie en civiele partijen.

Geloofsbrieven ambassadeurs El Salvador en Egypte
Zijne Majesteit de Koning zal woensdagochtend 1 november op Paleis Noordeinde in Den Haag ter overhandiging van hun geloofsbrieven achtereenvolgens ontvangen de ambassadeur van de Republiek El Salvador, Z.E. Agustín Vásquez Gómez, en de ambassadeur van de Arabische Republiek Egypte, Z.E. Amgad Maher Abdel Ghaffar.

Prinses Laurentien bij ceremonie ter ere van de voltooiing van de Omotemonbashi brug van Dejima in Nagasaki, Japan
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Laurentien der Nederlanden is namens de Nederlandse regering vrijdag 24 november aanwezig bij de ceremonie ter ere van de voltooiing van de nieuwe Omotemonbashi brug van Dejima in Nagasaki, Japan.

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.