donderdag 9 november 2017

Koningin Máxima bezoekt Gender & Sexuality Alliance op Hofstad Lyceum

Hare Majesteit Koningin Máxima heeft vanochtend een werkbezoek gebracht aan het Hofstad Lyceum in Den Haag. Het bezoek stond in het teken van de Gender & Sexuality Alliance (GSA). Een GSA is een jongerengroep die zich met steun van het COC inzet voor een vriendelijk klimaat op scholen voor lesbische, homoseksuele, biseksuele, trans- en intersekse personen (lhbti).

Prinses Margriet en prof.mr. Pieter van Vollenhoven aanwezig bij Peter Stuyvesant bal
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Margriet der Nederlanden en prof.mr. Pieter van Vollenhoven zijn vrijdagavond 17 november aanwezig bij de 36e editie van het Peter Stuyvesant bal in New York.

Koningin Máxima bij presentatie jaarbericht 2017 'Staat van het MKB' van het Nederlands Comité voor Ondernemerschap en Financiering
Hare Majesteit Koningin Máxima is vrijdag 17 november in haar hoedanigheid van lid van het Nederlands Comité voor Ondernemerschap en Financiering samen met de andere leden aanwezig bij de presentatie van het jaarbericht 2017 'Staat van het MKB'. De presentatie vindt plaats op de 'Dag van de Ondernemer' bij familiebedrijf Octatube in Delft.