zaterdag 11 november 2017

Ons Oranje! Armando Obispo sluit aan bij Onder 19, Hoogveld meldt zich af

Armando Obispo sluit aan bij Onder 19, Hoogveld meldt zich af
Niek Hoogveld moet de oefenwedstrijd van Onder 19 tegen Servië vanwege een blessure aan zich voorbij laten gaan. Daarentegen sluit PSV-speler Armando Obispo aan bij de selectie. In overleg met PSV was besloten Obispo rust te geven en alleen op te roepen voor de interland tegen Servië.

Aftermovie Jong Oranje - Andorra
Andorra op bezoek. Dus het publiek in de Vijverberg ging eens goed zitten voor de vijfde EK-kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje. Maar dan moet je het nog wel waar maken. En dat deed de ploeg van Art Langeler meer dan voortreffelijk. Tot het einde werd er gas gegeven om het publiek te vermaken. De teller stokte uiteindelijk bij 8-0.

Oranje onder 18 haalt genadeloos uit tegen Ierland: 8-0
Er viel iets recht te zetten voor het Nederlands elftal onder 18 jaar. Nadat de Oranjetalenten donderdag een pijnlijk pak slaag kregen van Tsjechië (1-4) aasden ze tegen Ierland op revanche. Die kwam er daadwerkelijk. En hoe! Met een monsterscore van 8-0 werden de Ieren van het veld geblazen.