zaterdag 4 november 2017

Ons Oranje! Jeugdzaalvoetbalteam in de race voor Jeugd Olympische Spelen 2018

Jeugdzaalvoetbalteam in de race voor Jeugd Olympische Spelen 2018
Het Nederlands zaalvoetbalteam onder 18 jaar heeft kans zich te plaatsen voor de Jeugd Olympische Spelen, die in oktober 2018 in het Argentijnse Buenos Aires worden gehouden. Maar een eenvoudige klus wordt het zeker niet. Om kans op deelname te maken moet het team van coach Hjalmar Hoekema in ieder geval deze week eerste worden bij het kwalificatietoernooi in Slowakije.

Russen te sterk voor zaalvoetballers Onder 18
Het Nederlands zaalvoetbalteam onder 18 jaar heeft de eerste kwalificatiewedstrijd voor de Jeugd Olympische Spelen verloren. In het Slowaakse Piestany was Rusland met 7-2 te sterk. Hierdoor wordt plaatsing voor de Olympische Spelen direct een lastig verhaal.

OranjeLeeuwinnen genomineerd voor Joke Smit-prijs
De Oranjevrouwen maken wederom kans op een prestigieuze prijs. Ze zijn één van de veertig genomineerden voor de Joke Smit-aanmoedigingsprijs, een regeringsprijs voor een persoon of een groep die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan de verbetering van de positie van vrouwen in Nederland.