vrijdag 17 november 2017

Web Summit 2017: CTO Amazon.com at Holland Corner

Some impressions of the activities in our #Holland Corner at Web Summit 2017: http://bit.ly/2je0QfU Werner Vogels, CTO of Amazon.com, joined us for an exclusive meetup with high-tech startups.  For more information: https://www.nl-websummit.com/

Officiële erkenning voor Floriade Almere 2022
Vandaag heeft Floriade Almere 2022 in Parijs de formele erkenning van het BIE, Bureau International des Expositions, als A1 wereldtuinbouwtentoonstelling in ontvangst genomen.

Nederland goed vertegenwoordigd op Zweedse beurs voor onderleveranciers
Voor het eerst sinds lange tijd was er weer een Nederlandse stand aanwezig op de Zweedse beurs voor onderleveranciers - Elmia Subcontractor. Bij de Nederlandse stand werd op de tweede dag van de beurs een netwerk mingle georganiseerd, waar Zweedse bedrijven kennis konden maken met de Nederlandse deelnemers. Ook vertegenwoordigers van de ambassade waren aanwezig.

Ambassade Harare weer open
De ambassade in Harare is met ingang van vrijdag 17 november weer geopend volgens de reguliere openingstijden.

Minister-president Rutte bezoekt Bondskanselier Merkel
Minister-president Rutte brengt maandag 20 november 2017 een bezoek aan Bondskanselier Merkel. Tijdens een werklunch in Berlijn spreken de minister-president en de Bondskanselier onder andere over de Leaders agenda. De agenda, opgesteld door voorzitter van de Europese Raad Donald Tusk, dient als leidraad voor besprekingen over de toekomst van de Europese Samenwerking.

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.