dinsdag 19 december 2017

Aanvragen invoercertificaten en importrechten gezouten pluimveevlees

Nieuwsbericht 17.114 - Van 1 tot en met 8 januari 2018, uiterlijk om 13.00 uur, kunt u importrechten en/of invoercertificaten aanvragen voor de invoer van gezouten en ander pluimveevlees uit Brazilië, Th

Kick-off PIB-programma Scale in Singapore
Nederland en Singapore gaan samenwerken om Nederlandse ICT en creatieve start-ups en scale-ups beter te positioneren op de Singaporese markt.

Aanvragen invoercertificaten rundersector
Nieuwsbericht 17.113 - Vanaf 2 januari 2018 kunt u aanvragen voor invoercertificaten indienen voor verschillende regelingen in de rundersector.

Aanvragen invoercertificaten knoflook vierde deelperiode
Nieuwsbericht 17.115 - Van 1 tot en met 8 januari 2018, uiterlijk om 13.00 uur, kunt u invoercertificaten aanvragen voor het tariefcontingent knoflook.

Informatiebijeenkomst subsidieregeling DHI 23 januari
Op dinsdag 23 januari 2018 organiseert RVO.nl een informatiebijeenkomst over de 1e tenderronde 2018 van de subsidieregeling DHI. Wilt u in het buitenland een project uitvoeren of investeren in een onderneming? Of wilt u mogelijke afnemers overtuigen van uw technologie? Na de informatiebijeenkomst...