dinsdag 12 december 2017

Chili: borrel donderdag 14 december

Uitnodiging Nederlandse Borrel & Algemene Ledenvergadering
Marja Huiskamp
Graag nodigen we jullie uit voor de laatste borrel van 2017 op donderdag 14 december. Iedereen is vanaf 19:00 uur van harte welkom in Flannery's Beer House (Tobalaba 379, Providencia). Ons bestuurslid Stefanie (foto) zal deze borrel hosten.

Uitnodiging Nieuwjaarsbarbecue

We zijn ook alweer druk aan de slag om in het nieuwe jaar weer veel leuke evenementen voor jullie te organiseren! Na het grote succes van vorig jaar, zullen we in januari i.p.v. de maandelijkse borrel wederom een speciale Nieuwjaarsbarbecue organiseren. Iedereen is zondag 7 januari vanaf 13:00 uur van harte welkom in het Parque Intercomunal. Een leuk evenement voor alle leeftijden!

Wij zorgen ervoor dat we een mooie plek reserveren met voldoende tafels en barbecues en nemen de kolen mee. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen eten en drinken. Kom je ook?

We verzoeken je om je van tevoren even aan te melden voor de barbecue via een mailtje naar nlv@nlv.cl, dan weten wij hoeveel plek we moeten reserveren.
Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging