donderdag 21 december 2017

Consulaire afdeling ambassade cairo gesloten van 24 december t/m 1 januari 2018

Van 24 december 2017 tot en met 1 januari 2018 zal de consulaire afdeling van de Nederlandse ambassade in Cairo gesloten zijn. Op 2 januari is de consulaire afdeling weer geopend.

Nieuwjaarsborrel 2018

Inschrijving voor bedrijvendag tijdens ambassadeursconferentie 2018 nu open
Wilt u internationaal ondernemen of uw activiteiten uitbreiden? Kom dan op woensdag 31 januari naar de Bedrijvendag tijdens de Ambassadeursconferentie in Rotterdam. U krijgt de kans om de ambassadeurs specifieke vragen te stellen over de betreffende landen.

Bedrijvendag Ambassadeursconferentie 2018
Wilt u internationaal ondernemen of uw activiteiten uitbreiden to Kroatië? Kom dan op woensdag 31 januari naar de Bedrijvendag tijdens de Ambassadeursconferentie in Rotterdam. U krijgt de kans om de ambassadeurs specifieke vragen te stellen over de betreffende landen.

Reclasseringsvrijwilligers gezocht in Finland
Bureau Buitenland, onderdeel van Reclassering Nederland, zoekt Nederlandstalige vrijwilligers die bereid zijn om regelmatig Nederlandse gedetineerden te bezoeken. Houdt u van vrijwilligerswerk dat uitdagend en boeiend is en u tevens een kijkje geeft in een heel andere wereld dan u gewend bent? Dan is deze oproep u op het lijf geschreven.

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.