donderdag 21 december 2017

Inschrijving voor bedrijvendag tijdens ambassadeursconferentie 2018 nu open

Wilt u internationaal ondernemen of uw activiteiten uitbreiden? Kom dan op woensdag 31 januari naar de Bedrijvendag tijdens de Ambassadeursconferentie in Rotterdam. U krijgt de kans om de ambassadeurs specifieke vragen te stellen over de betreffende landen.

Bezoek minister Schouten van LNV aan Parijs
Minister Carola Schouten van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) bracht op 19 december 2017 een bezoek aan Parijs.

Netherlands Mission in the United Arab Emirates closed on 25 December, 26 December and 1 January 2018
On the occasion of Christmas and New Year's Day, the Embassy in Abu Dhabi and the Consulate-General in Dubai will be closed on Monday 25 December, Tuesday 26 December and Monday 1 January 2018. Please note that passport collection on Sunday 31 December 2017 is not possible. We apologize for the inconvenience and thank you for understanding. We wish you happy holidays!

Sluitingsdagen kerst en nieuwjaar
De Consulaire en Sociale Zaken Afdelingen van de Nederlandse Ambassade in Ankara en het Consulaat-Generaal in Istanbul zijn vanwege de kerst- en nieuwjaarsvakantie van 25 december tot en met 1 januari gesloten. De Honoraire Consulaten in Izmir en Marmaris zijn gesloten van 22 december tot en met 1 januari. Vanaf 2 januari hopen wij u weer van te dienst te kunnen zijn. Fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Inschrijving voor bedrijvendag tijdens ambassadeursconferentie 2018 nu open