woensdag 20 december 2017

Koning opent circulaire isolatiefabriek EverUse in Sneek

Zijne Majesteit de Koning opent dinsdagochtend 23 januari circulaire isolatiefabriek EverUse in Sneek. EverUse maakt isolatiematten van papierafval, waarbij alle materialen vervolgens weer worden hergebruikt. Door geen nieuwe grondstoffen te gebruiken, wordt ook geen nieuw afval gecreëerd en zegt het bedrijf volledig duurzaam te kunnen produceren.

Geloofsbrieven ambassadeurs Guyana en Swaziland
Zijne Majesteit de Koning zal woensdagochtend 20 december op Paleis Noordeinde in Den Haag ter overhandiging van hun geloofsbrieven achtereenvolgens ontvangen de ambassadeur van de Coöperatieve Republiek Guyana, Z.E. David Thomas Allan Hales, en de ambassadeur van het Koninkrijk Swaziland, Z.E. Sibusisiwe Mngomezulu.

Prinses Beatrix, Prins Constantijn en Prinses Laurentien bij opening Holland Dance Festival
Hunne Koninklijke Hoogheden Prinses Beatrix, Prins Constantijn en Prinses Laurentien der Nederlanden wonen donderdagavond 25 januari 2018 in het Zuiderstrandtheater in Den Haag de opening bij van de zestiende editie van het Holland Dance Festival.