woensdag 13 december 2017

Koninklijk Paar en minister-president ontvangen secretaris-generaal Verenigde Naties Guterres

Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima bieden de secretaris-generaal van de Verenigde Naties, de heer António Guterres, donderdagavond 21 december een diner aan op Paleis Noordeinde. Eerder op de dag biedt minister-president Rutte de heer Guterres een lunch aan namens de regering op het ministerie van Algemene Zaken. Secretaris-generaal Guterres bezoekt Nederland op donderdag 21 en vrijdag 22 december. Aanleiding voor zijn tweedaagse bezoek is de sluitingsceremonie van het Joegoslaviëtribunaal van de Verenigde Naties (ICTY, The International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia).

Prins Constantijn reikt prijzen uit bij Het Nederlands Vioolconcours
Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Constantijn der Nederlanden reikt op zaterdagavond 20 januari 2018 de prijzen uit na de finale van het Nederlands Vioolconcours in TivoliVredenburg in Utrecht. Prins Constantijn is beschermheer van het Nederlands Vioolconcours.

Koningin Máxima opent biologische vakbeurs in Zwolle
Hare Majesteit Koningin Máxima opent woensdagmiddag 17 januari 2018 de Bio-beurs in de IJsselhallen in Zwolle. De vakbeurs voor de biologische sector trekt jaarlijks ruim 10.000 bezoekers.