woensdag 6 december 2017

Club Moskou

Geen NCM kerstdiner 2017

Beste Nederlanders in Moskou,

U bent gewend om in de maand november een uitnodiging te krijgen voor het NCM kerstdiner, maar dit jaar bleef die mail uit! Dit omdat het NCM bestuur heeft besloten dit jaar geen kerstdiner te organiseren. Wij wilden net als voorheen een restaurant van naam en hoge kwaliteit boeken, maar veel restaurants zijn ook dit jaar weer flink duurder geworden. Omdat wij geen hoge toegangsprijs willen vragen en niet buiten het budget kunnen treden, zal het kerstdiner dit jaar niet doorgaan.

Het bedrag dat gereserveerd was voor het kerstdiner 2017, zullen wij gebruiken voor de evenementen in het komende jaar, waaronder ook evenementen rond het WK voetbal (ook al doen "wij" niet mee).

Het sinterklaasfeest zit er inmiddels op en hiermee sluit de NCM het jaar 2017 af. Het eerste evenement in 2018 is de traditionele winterbarbecue, gevolgd door de gebruikelijke en nieuwe evenementen. Daarnaast blijven de maandelijkse borrels uiteraard op de agenda staan.

Wij zien u graag op al deze evenementen weer terug en wensen u alvast fijne feestdagen toe en een gezond en gelukkig nieuwjaar!

Het NCM bestuur,

Maxine, Bart, Eric, Machiel

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.