maandag 1 januari 2018

Nieuwjaarsborrel 2018

Duitsland: mededeling betreffende sluitingstijden in december
De Nederlandse ambassade in Berlijn, de consulaten-generaal in Düsseldorf en München en de handelskantoren (NBSO's) in Frankfurt am Main, Hamburg en Stuttgart zijn op maandag 25 december (Eerste Kerstdag) en dinsdag 26 december (Tweede Kerstdag) gesloten. Een overzicht van alle sluitingsdagen in 2017 vindt u hier.

La Embajada del Reino de los Países Bajos en Madrid busca un empleado (H/M) para mantenimiento de jardín y residencia a tiempo completo.
Se ofrece un contrato indefinido con periodo de prueba de un mes. La semana laboral es de 37,5 horas de lunes a viernes, horario de comienzo entre 08:00-09:00 y salida entre 16:00-17:00 horas. Pausa (no remunerada) para la comida de 30 minutos a 1 hora. Salario bruto mensual 1.548,00 € mínimo, dependiendo de conocimientos y experiencia. Dos pagas extras al año.  Fecha inicio 1 de febrero de 2018.

Ontmoet de Nederlandse Ambassadeur in Kinshasa op de Bedrijvendag tijdens de Ambassadeursconferentie in Rotterdam
Wilt u internationaal ondernemen of uw activiteiten uitbreiden? Kom dan op woensdag 31 januari naar de Bedrijvendag tijdens de Ambassadeursconferentie in Rotterdam. U krijgt de kans om Dhr. Robert Schuddeboom specifieke vragen te stellen over DR Congo en Republiek Congo.

Duitsland: mededeling betreffende sluitingstijden in januari
De Nederlandse ambassade in Berlijn, de consulaten-generaal in Düsseldorf en München en de handelskantoren (NBSO's) in Frankfurt am Main, Hamburg en Stuttgart zijn op maandag 1 januari (Nieuwjaarsdag) gesloten. Een overzicht van alle sluitingsdagen in 2018 vindt u hier.

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.