donderdag 11 januari 2018

Portugal: nieuwjaarsborrel

januari 11, 2018

Beste Portugal Vrienden,

Bijna tijd voor de Nieuwjaarsborrel! Wij verwelkomen u graag aanstaande zondag 14 januari in Restaurant Clubhouse, Balaia Golf Village, in Albufeira, tussen 14.00 en 17.00 uur. Laat ons samen dit nieuwe jaar inluiden met een babbel, een hapje en een drankje, in een gezellig, informeel samenzijn met vrienden, kennissen en alle anderen die net zoals uzelf ervoor gekozen hebben om ook in 2018 tijd door te brengen in dit fantastische Portugal.

Entree is gratis, voor een welkomstdrankje en lekkere hapjes wordt gezorgd. Bovendien worden de drankjes dit jaar geserveerd aan een gereduceerde prijs. Breng ook uw vrienden en kennissen mee die (nog) geen NCA-lid zijn. Iedereen is van harte welkom!

Een routebeschrijving naar Balaia Golf Village vindt u op uw uitnodiging die u al per post heeft ontvangen en in de Blik op Portugal van januari. Bent u geen lid, mail dan even naar het secretariaat en we mailen ze naar u. Of maak gebruik van de GPS-coördinaten: 37.097786, -8.206755.

Tot zondag!

Met vriendelijke groeten,
Joost Rombouts, voorzitter

Nederlandstalige Club (NCA) Portugal
Apartado 203
8400-999 Lagoa, Portugal

Lid worden

Nederlandstaligen met een permanent adres in Portugal kunnen lid worden van de NCA, woont u (nog) niet in Portugal dan kunt u zich aanmelden als EU-Abonnee.

Bijna tijd voor …

de eerstvolgende Ondernemersclubbijeenkomst die plaatsvindt op 19 maart as. Meer informatie? Neem contact op met het NCA-secretariaat.