woensdag 24 januari 2018

Nederlandse
Club Moskou

Winterbarbecue 2018

Het NCM bestuur wenst u allen een heel gelukkig nieuwjaar!

Op 4 februari 2018 vindt de jaarlijkse NCM Winterbarbecue weer plaats. Dit evenement wordt gehouden in restaurant Pomestie-Park in Serebraniy Bor in Moskou.

Serebraniy Bor is een geliefd oord om te wandelen en (in de winter) te langlaufen. Het restaurant zelf heeft een schaatsbaan (schaatsen zijn daar te huur). Voor de kinderen zijn er ook nog ijsglijbanen en een kasteel gemaakt.

We verwachten te gaan borrelen en eten om een uur of drie. Uiteraard bent u welkom om eerder met de kinderen gebruik te maken van de speeltuin, etc.

Datum: zondag 4 februari 2018

Aanvang: 15.00

Einde: uiterlijk 18.00

Aanmelden: Uiterlijk 31 Januari per mail: nlclubmoskou@gmail.com
Locatie: Restaurant Pomestie-Park

Moskou, Serebraniy Bor, Ul. Tamanskaya 46, blg 1 (г. Москва, Серебряный бор, ул.Таманская, вл. 46, стр. 1)

Eigen bijdrage: 1000R pp. (kinderen onder de 12 jaar mogen mee voor niks)

Gelieve aan te melden via nlclubmoskou@gmail.com uiterlijk 31 januari. Wij willen graag weten met hoeveel u komt en hoeveel er onder u onder de 12 jaar zijn. Als u zich aanmeldt, gaan wij er van uit dat u ook komt! Kunt u na aanmelding toch niet komen, laat ons dit alstublieft zsm per mail weten. Als u zich heeft aangemeld, maar toch niet komt, dient u de de 1000R wel te betalen.

​Wij hopen u allen op 4 februari te begroeten!

_____________________

Aanmelden nieuwsbrief

Probeer nu 3 weken gratis de nieuwsbrief uit.