woensdag 10 januari 2018

Stemmen bij het raadgevend referendum als u in Malta woont

Op 1 april 2017 is de Kieswet veranderd. Vanaf nu is het eenvoudiger om u als kiezer in het buitenland te registreren: u hoeft zich nog maar één keer 'permanent' te registreren via een webformulier. Dit formulier stuurt u daarna met een kopie van uw paspoort of identiteitsbewijs naar de gemeente Den Haag terug.

Nederlanders kunnen vanaf nu met een e-visum naar Vietnam
Goed nieuws voor Nederlandse reizigers naar Vietnam: houders van een Nederlands paspoort kunnen vanaf nu online een e-visum aanvragen voor Vietnam.

Economische nieuwsbrief, Januari 2018
Deze maand o.a.: - DRC: will 2018 be a tumultuous year?; - Feasibility studies and demonstration projects in DRC to qualify for subsidy; - Female entrepreneurs create the Influential Women Fund; - Congo-Brazzaville lifts import ban on eggs from Dutch origin; - Study on 'the missing middle' in the francophone West Africa region.

Waarschuwing Vietnamese Ambassade in Den Haag over "visa on arrival"
Reist u naar Vietnam? Let goed op hoe u een visum aanvraagt.

Economic Update Slovenia januari 2018
Ieder kwartaal publiceert de Nederlandse Ambassade in Ljubljana een (Engels) overzicht van haar belangrijkste economische activiteiten in de 'Economic Update'. Wilt u de Economic Update ontvangen in uw inbox? Meld u dan aan op lju@minbuza.nl